Zarząd firmy DOROTA JAROSZ-DOBIESZEWSKA - DOROTA JAROSZ-DOBIESZEWSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-06-30
Działalność gospodarcza DOROTA JAROSZ-DOBIESZEWSKA (CEIDG)
DOROTA JAROSZ-DOBIESZEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DOROTA JAROSZ-DOBIESZEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-08-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JÓZEFA CHMIELA 24, PL-02-495, WARSZAWA. Główny zakres działalności DOROTA JAROSZ-DOBIESZEWSKA to Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych (PKD główne: 64.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP DOROTA JAROSZ-DOBIESZEWSKA: 5221280816. REGON DOROTA JAROSZ-DOBIESZEWSKA: 14328370200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DOROTA JAROSZ-DOBIESZEWSKA
Więcej informacji o DOROTA JAROSZ-DOBIESZEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.