Zarząd firmy Dorota Jachimczak PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE AKSJOMAT s.c. - Dorota Jachimczak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Dorota Jachimczak (CEIDG)
Dorota Jachimczak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DOROTA JACHIMCZAK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE AKSJOMAT S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem JANA III SOBIESKIEGO 294, PL-05-120, LEGIONOWO. Główny zakres działalności Dorota Jachimczak to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju (PKD główne: 46.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, malowanie i szklenie, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana i inne. NIP DOROTA JACHIMCZAK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE AKSJOMAT S.C.: 5361521177. REGON DOROTA JACHIMCZAK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE AKSJOMAT S.C.: 14222984700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Dorota Jachimczak
Więcej informacji o DOROTA JACHIMCZAK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE AKSJOMAT S.C.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.