Zarząd firmy DORIM DYSTRYBUCJA ARTYKUŁÓW ZOOLOGICZNYCH Norbert Mioduszewski - NORBERT MIODUSZEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza NORBERT MIODUSZEWSKI (CEIDG)
NORBERT MIODUSZEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DORIM DYSTRYBUCJA ARTYKUŁÓW ZOOLOGICZNYCH NORBERT MIODUSZEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-12-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PŁOCHOCIŃSKA 35, PL-03-044, WARSZAWA. Główny zakres działalności NORBERT MIODUSZEWSKI to Sprzedaż detaliczna żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych (PKD główne: 47.76.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, transport drogowy towarów i inne. NIP DORIM DYSTRYBUCJA ARTYKUŁÓW ZOOLOGICZNYCH NORBERT MIODUSZEWSKI: 1130200347. REGON DORIM DYSTRYBUCJA ARTYKUŁÓW ZOOLOGICZNYCH NORBERT MIODUSZEWSKI: 01588576800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się NORBERT MIODUSZEWSKI
Więcej informacji o DORIM DYSTRYBUCJA ARTYKUŁÓW ZOOLOGICZNYCH NORBERT MIODUSZEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.