Sprawozdania finansowe Dori Development
Dane bilansowe DORI DEVELOPMENT
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 112 411 446,58 | 189 163 144,01 | 215 433 834,78 | 238 995 221,98 | 259 372 993,67 | 285 121 708,19 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | 151 372,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
B. Aktywa obrotowe | 112 411 446,58 | 189 011 772,01 | 215 433 834,78 | 238 995 221,98 | 259 372 993,67 | 285 121 708,19 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - | - |
Pasywa razem | 112 411 446,58 | 189 163 144,01 | 215 433 834,78 | 238 995 221,98 | 259 372 993,67 | 285 121 708,19 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 7 955 173,95 | 1 856 477,45 | -17 810 755,99 | -21 122 384,51 | -35 547 696,85 | -14 938 829,92 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 104 456 272,63 | 187 306 666,56 | 233 244 590,77 | 260 117 606,49 | 294 920 690,52 | 300 060 538,11 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 123 564,00 | 0,00 | 0,00 | 639 670,86 | 1 092 131,28 | 1 175 605,34 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 104 330 043,71 | 187 303 382,10 | 233 187 133,27 | 259 181 904,71 | 292 950 506,18 | 297 294 994,90 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.