Zarząd firmy DORADZTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE MATEUSZ MARCINKOWSKI - MATEUSZ MARCINKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MATEUSZ MARCINKOWSKI (CEIDG)
MATEUSZ MARCINKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DORADZTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE MATEUSZ MARCINKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-02-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOLNOŚCI 131, PL-42-595, SĄCZÓW. Główny zakres działalności MATEUSZ MARCINKOWSKI to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP DORADZTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE MATEUSZ MARCINKOWSKI: 6262981060. REGON DORADZTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE MATEUSZ MARCINKOWSKI: 24317374900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MATEUSZ MARCINKOWSKI
Więcej informacji o DORADZTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE MATEUSZ MARCINKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.