Zarząd firmy DORADZTWO UBEZPIECZENIOWE, KONSULTING, HANDEL BEATA JAWORSKA - BEATA JAWORSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BEATA JAWORSKA (CEIDG)
BEATA JAWORSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DORADZTWO UBEZPIECZENIOWE, KONSULTING, HANDEL BEATA JAWORSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WSCHODNIA 27A54, PL-62-030, LUBOŃ. Główny zakres działalności BEATA JAWORSKA to Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych (PKD główne: 66.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP DORADZTWO UBEZPIECZENIOWE, KONSULTING, HANDEL BEATA JAWORSKA: 7791286018. REGON DORADZTWO UBEZPIECZENIOWE, KONSULTING, HANDEL BEATA JAWORSKA: 30021573100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BEATA JAWORSKA
Więcej informacji o DORADZTWO UBEZPIECZENIOWE, KONSULTING, HANDEL BEATA JAWORSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych