Zarząd firmy Doradztwo i szkolenia prawne Marcin Ziomkowski - Marcin Ziomkowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marcin Ziomkowski (CEIDG)
Marcin Ziomkowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DORADZTWO I SZKOLENIA PRAWNE MARCIN ZIOMKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-07-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OKRĘŻNA 11E2, PL-05-082, STARE BABICE. Główny zakres działalności Marcin Ziomkowski to Działalność prawnicza (PKD główne: 69.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność wspomagająca edukację. NIP DORADZTWO I SZKOLENIA PRAWNE MARCIN ZIOMKOWSKI: 8672068296. REGON DORADZTWO I SZKOLENIA PRAWNE MARCIN ZIOMKOWSKI: 38385099000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin Ziomkowski
Więcej informacji o DORADZTWO I SZKOLENIA PRAWNE MARCIN ZIOMKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach