Zarząd firmy DORADZTWO HANDLOWE MIROSŁAW KAWALEC - MIROSŁAW KAWALEC, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-07-01
Działalność gospodarcza MIROSŁAW KAWALEC (CEIDG)
MIROSŁAW KAWALEC prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DORADZTWO HANDLOWE MIROSŁAW KAWALEC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-09-26 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DŁUGA 84, PL-64-500, SZAMOTUŁY. Główny zakres działalności MIROSŁAW KAWALEC to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju (PKD główne: 46.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową dróg i autostrad, roboty związane z budową dróg szynowych i kolei podziemnej, roboty związane z budową mostów i tuneli i inne. NIP DORADZTWO HANDLOWE MIROSŁAW KAWALEC: 7871894257. REGON DORADZTWO HANDLOWE MIROSŁAW KAWALEC: 301575450.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIROSŁAW KAWALEC
Więcej informacji o DORADZTWO HANDLOWE MIROSŁAW KAWALEC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby