Zarząd firmy DORADZTWO BIZNESOWE MACIEJ STANIEWSKI-ŁOBACZ - MACIEJ STANIEWSKI-ŁOBACZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MACIEJ STANIEWSKI-ŁOBACZ (CEIDG)
MACIEJ STANIEWSKI-ŁOBACZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DORADZTWO BIZNESOWE MACIEJ STANIEWSKI-ŁOBACZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-08-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. AUGUSTOWSKA 2912, PL-10-683, OLSZTYN. Główny zakres działalności MACIEJ STANIEWSKI-ŁOBACZ to Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki (PKD główne: 62.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność agencji reklamowych, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych i inne. NIP DORADZTWO BIZNESOWE MACIEJ STANIEWSKI-ŁOBACZ: 9571126294. REGON DORADZTWO BIZNESOWE MACIEJ STANIEWSKI-ŁOBACZ: 386816656.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MACIEJ STANIEWSKI-ŁOBACZ
Więcej informacji o DORADZTWO BIZNESOWE MACIEJ STANIEWSKI-ŁOBACZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje