Zarząd firmy DORADCA RESTRUKTURYZACYJNY TOMASZ ZIELIŃSKI - TOMASZ ZIELIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ ZIELIŃSKI (CEIDG)
TOMASZ ZIELIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DORADCA RESTRUKTURYZACYJNY TOMASZ ZIELIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PORCELANOWA 19, PL-40-246, KATOWICE. Główny zakres działalności TOMASZ ZIELIŃSKI to Działalność prawnicza (PKD główne: 69.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych, działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych i inne. NIP DORADCA RESTRUKTURYZACYJNY TOMASZ ZIELIŃSKI: 6462472073. REGON DORADCA RESTRUKTURYZACYJNY TOMASZ ZIELIŃSKI: 24008853000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ ZIELIŃSKI
Więcej informacji o DORADCA RESTRUKTURYZACYJNY TOMASZ ZIELIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.