Zarząd firmy DONATEX PHU. MIROSŁAW STEMPLIKOWSKI - MIROSŁAW STEMPLIKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-09-01
Działalność gospodarcza MIROSŁAW STEMPLIKOWSKI (CEIDG)
MIROSŁAW STEMPLIKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DONATEX PHU. MIROSŁAW STEMPLIKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-12-15 i ma swoją siedzibę pod adresem MŁYNARSKA 23, PL-01-205, WARSZAWA. Główny zakres działalności MIROSŁAW STEMPLIKOWSKI to Sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.24.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian, malowanie i szklenie, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP DONATEX PHU. MIROSŁAW STEMPLIKOWSKI: 5272251026. REGON DONATEX PHU. MIROSŁAW STEMPLIKOWSKI: 01751737100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIROSŁAW STEMPLIKOWSKI
Więcej informacji o DONATEX PHU. MIROSŁAW STEMPLIKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.