Zarząd firmy Domowa Spiżarnia Wujka Huberta Tomasz Urban - Tomasz Urban, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-12-31
Działalność gospodarcza Tomasz Urban (CEIDG)
Tomasz Urban prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DOMOWA SPIŻARNIA WUJKA HUBERTA TOMASZ URBAN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-05-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DOLNA 26, PL-64-930, STARA ŁUBIANKA. Główny zakres działalności Tomasz Urban to Produkcja wyrobów z mięsa, włączając wyroby z mięsa drobiowego (PKD główne: 10.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, przygotowywanie i podawanie napojów, pozostała usługowa działalność gastronomiczna, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), ruchome placówki gastronomiczne i inne. NIP DOMOWA SPIŻARNIA WUJKA HUBERTA TOMASZ URBAN: 7651204902. REGON DOMOWA SPIŻARNIA WUJKA HUBERTA TOMASZ URBAN: 388804485.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Urban
Więcej informacji o DOMOWA SPIŻARNIA WUJKA HUBERTA TOMASZ URBAN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby