Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja konstrukcji metalowych i ich części |
Działalność PKD:
Firma DOMIX MACIEJ MIKOWSKI została założona 2005-07-21 i obecnie mieści się przy SUCHARSKIEGO 7, PL-39-310, RADOMYŚL WIELKI. Główna działalność firmy to produkcja konstrukcji metalowych i części. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje pracy tymczasowej, doradztwo związane z zarządzaniem, kupno i sprzedaż nieruchomości, naprawa pojazdów samochodowych, obróbka metali i powłok, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozyskiwanie pracy i pracowników, roboty budowlane dróg i autostrad, rośliny wieloletnie, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wspomagające transport, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie DOMIX Maciej Mikowski (REGON 18005068500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio