Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Działalność PKD:
Firma DOMINO DOMINIK MISZCZAK została założona 1996-09-30 i obecnie mieści się przy UL. STRZELECKA 42, PL-63-400, OSTRÓW WIELKOPOLSKI. Główna działalność firmy to sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fizjoterapia, naprawa artykułów użytkowych, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, różny usługi indywidualne, sprzątanie obiektów, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, usługi reklamowe, wspomagające transport, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie DOMINO DOMINIK MISZCZAK (REGON 25065238700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.