Zarząd firmy Dominikańskie Studium Filozofii I Teologii - Roszkowski Maciej, prezes zarządu
Roszkowski Maciej jest w zarządzie KRS DOMINIKAŃSKIE STUDIUM FILOZOFII I TEOLOGII
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Roszkowski Maciej jest również w zarządzie DOMINIKAŃSKIE STUDIUM FILOZOFII I TEOLOGII, która została założona 2010-12-14 i ma siedzibę przy UL. STOLARSKA 6-35, PL-31-043, KRAKÓW. KRS DOMINIKAŃSKIE STUDIUM FILOZOFII I TEOLOGII zajmuje się kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: handel detaliczny, działalność wydawnicza, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP DOMINIKAŃSKIE STUDIUM FILOZOFII I TEOLOGII: 6762435030. REGON DOMINIKAŃSKIE STUDIUM FILOZOFII I TEOLOGII: 121416913.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Roszkowski Maciej
Pozostali członkowie zarządu
Mateusz Maciej Przanowski | członek zarządu | |
Paweł Antoni Klimczak | sekretarz zarządu | |
Jakub Bluj | wiceprezes zarządu |
Więcej informacji o DOMINIKAŃSKIE STUDIUM FILOZOFII I TEOLOGII
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld