Zarząd firmy DOMINIKA WAWRO FIRMA NEGOCJACJI HANDLOWYCH - DOMINIKA WAWRO, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DOMINIKA WAWRO (CEIDG)
DOMINIKA WAWRO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DOMINIKA WAWRO FIRMA NEGOCJACJI HANDLOWYCH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-01-31 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JERZEGO SZABLOWSKIEGO 31, PL-30-127, KRAKÓW. Główny zakres działalności DOMINIKA WAWRO to Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania (PKD główne: 55.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, przygotowywanie i podawanie napojów i inne. NIP DOMINIKA WAWRO FIRMA NEGOCJACJI HANDLOWYCH: 8711619011. REGON DOMINIKA WAWRO FIRMA NEGOCJACJI HANDLOWYCH: 356261348.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DOMINIKA WAWRO
Więcej informacji o DOMINIKA WAWRO FIRMA NEGOCJACJI HANDLOWYCH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.