Zarząd firmy DOMINIKA SIUDA wspólnik spółki cywilnej Przedsiębiorstwo Produkcyjne JOAN - DOMINIKA SIUDA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DOMINIKA SIUDA (CEIDG)
DOMINIKA SIUDA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DOMINIKA SIUDA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE JOAN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-07-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BRUKOWA 10, PL-91-341, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności DOMINIKA SIUDA to Produkcja pozostałej odzieży wierzchniej (PKD główne: 14.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów tekstylnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP DOMINIKA SIUDA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE JOAN: 7281218590. REGON DOMINIKA SIUDA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE JOAN: 101806009.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DOMINIKA SIUDA
Więcej informacji o DOMINIKA SIUDA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE JOAN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.