Firma DOM WYDAWNICZY WALDEMAR WIERZBA
Adres | 24, PL-64-400, MIERZYN | |
Województwo | wielkopolskie | |
Adres e-mail |
![]() |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku |
Działalność PKD:
Firma DOM WYDAWNICZY WALDEMAR WIERZBA została założona 2007-03-01 i obecnie mieści się przy 24, PL-64-400, MIERZYN. Główna działalność firmy to poligrafia i drukarstwo. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, nadawanie programów radiofonicznych, nagrania muzyczne, pozaszkolne formy edukacji, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, tłumaczenia, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi reklamowe, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania, wyroby gdzie indziej niesklasyfikowane. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie DOM WYDAWNICZY WALDEMAR WIERZBA (REGON 30051572300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld