Zarząd firmy Dom Pogrzebowy Fenix Joanna Wieczorek; Kamieniarstwo J.D. Wieczorek; ALKAM BIS Joanna Wieczorek wspólnik spółki cywilnej - Joanna Wieczorek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Joanna Wieczorek (CEIDG)
Joanna Wieczorek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DOM POGRZEBOWY FENIX JOANNA WIECZOREK; KAMIENIARSTWO J.D. WIECZOREK; ALKAM BIS JOANNA WIECZOREK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-03-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŚW. BONIFACEGO 9, PL-02-914, WARSZAWA. Główny zakres działalności Joanna Wieczorek to Pogrzeby i działalność pokrewna (PKD główne: 96.03.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, wynajem i dzierżawa środków transportu wodnego, ruchome placówki gastronomiczne, transport wodny śródlądowy pasażerski , pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP DOM POGRZEBOWY FENIX JOANNA WIECZOREK; KAMIENIARSTWO J.D. WIECZOREK; ALKAM BIS JOANNA WIECZOREK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 5241058794. REGON DOM POGRZEBOWY FENIX JOANNA WIECZOREK; KAMIENIARSTWO J.D. WIECZOREK; ALKAM BIS JOANNA WIECZOREK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: 01085459100000.Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hiszpanie wynajęli doradców do sprzedaży resztówki Santandera
Banco Santander zatrudnił Citigroup i Goldman Sachs do pomocy w sprzedaży pozostałego pakietu akcji w swojej polskiej jednostce, obecnie wycenianego na 6,8 mld zł – wynika z wypowiedzi anonimowych
Pobiłem prezesa Quercusa. W rok zarobiłem 34,6 proc.
Minął rok od upublicznienia portfela Inwestora Wojtka. W tym czasie jego wartość wzrosła o 34,6 proc. To mniej niż WIG, ale więcej niż w tym czasie zarobił Quercus Agresywny, jeden z najlepszych
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i