Zarząd firmy DOM EDUMONTESSORI DONATA SULIKOWSKA - DONATA SULIKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DONATA SULIKOWSKA (CEIDG)
DONATA SULIKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DOM EDUMONTESSORI DONATA SULIKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-10-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GÓRNA 30, PL-09-402, PŁOCK. Główny zakres działalności DONATA SULIKOWSKA to Opieka dzienna nad dziećmi (PKD główne: 88.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pozostałe zakwaterowanie, okazjonalne przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering okazjonalny), regularne przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering regularny) i pozostała gastronomiczna działalność usługowa i inne. NIP DOM EDUMONTESSORI DONATA SULIKOWSKA: 7741900947. REGON DOM EDUMONTESSORI DONATA SULIKOWSKA: 61031553300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DONATA SULIKOWSKA
Więcej informacji o DOM EDUMONTESSORI DONATA SULIKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach