Zarząd firmy DOM ANETA SKŁADANOWSKA - ANETA SKŁADANOWSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-05-01
Działalność gospodarcza ANETA SKŁADANOWSKA (CEIDG)
ANETA SKŁADANOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DOM ANETA SKŁADANOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-05-09 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. KOMANDOSÓW 54, PL-04-485, WARSZAWA. Główny zakres działalności ANETA SKŁADANOWSKA to Działalność związana z administracyjną obsługą biura, włączając działalność wspomagającą (PKD główne: 82.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, działalność związana z zarządzaniem nieruchomościami wykonywanym na zlecenie, pozostała działalność związana z obsługą rynku nieruchomości wykonywana na zlecenie, gdzie indziej niesklasyfikowana, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i lekkich pojazdów silnikowych, w tym motocykli i inne. NIP DOM ANETA SKŁADANOWSKA: 9521202780. REGON DOM ANETA SKŁADANOWSKA: 011376018.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANETA SKŁADANOWSKA
Więcej informacji o DOM ANETA SKŁADANOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.