Firma Dolnośląska Kompania Piłkarska
| Adres | JUGOSŁOWIAŃSKA 65D, PL-51-112, WROCŁAW | |
| Województwo | dolnośląskie | |
| Telefon |
|
|
| Strona internetowa | ludkoland.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Hotele i podobne obiekty zakwaterowania | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL21 1020 5226 0000 6402 0550 0956
|
Działalność PKD:
Firma DOLNOŚLĄSKA KOMPANIA PIŁKARSKA została założona 2004-01-15 i obecnie mieści się przy JUGOSŁOWIAŃSKA 65D, PL-51-112, WROCŁAW. Główna działalność firmy to hotele i podobne obiekty zakwaterowania. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, organizacja targów, wystaw i kongresów, restauracje i placówki gastronomiczne, roboty budowlane budynków, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi związane z rozrywką i rekreacją, wspomagające transport. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-10-07.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Dolnośląska Kompania Piłkarska (REGON 00602434900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych
