Zarząd firmy Doglovers Marcin Dziedzic - Marcin Dziedzic, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-12-31
Działalność gospodarcza Marcin Dziedzic (CEIDG)
Marcin Dziedzic prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DOGLOVERS MARCIN DZIEDZIC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-03-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DOBRA 42U17, PL-00-312, WARSZAWA. Główny zakres działalności Marcin Dziedzic to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego, pozostała działalność związana ze sportem, artystyczna i literacka działalność twórcza, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów i inne. NIP DOGLOVERS MARCIN DZIEDZIC: 5321814163. REGON DOGLOVERS MARCIN DZIEDZIC: 14117577600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin Dziedzic
Więcej informacji o DOGLOVERS MARCIN DZIEDZIC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.