Opinie, skargi i komentarze o spółce Doctor Vape
Napisz swoją opinię o Doctor Vape
Opinie i komentarze odwiedzających
Mam nadzieję że ta firma szybko zniknie ze względu na swój lekceważący stosunek do klienta. 3 tygodnie czekania i nadal nie wiadomo gdzie zamówienie. Dodam że miały być 2 dni. Jakbym wiedział że to tyle potrwa to przecież bym nie zamówił. No ale sprzedawca oczywiście z premedytacją nie informował od razu o przedłużeniu czasu. Francja to nie koniec świata. Paczki z Chin przychodzą szybciej. Nie polecam
Dwa tygodnie temu zamówiłam kartridż i nadal go nie ma nawet nie jest zrealizowany tylko opłacony. Po około pięciu dniach zainteresowałam się zamówieniem bo przez ten czas nie dostałam żadnej wiadomości na pocztę w sprawie zamówienie. Jedynie tylko o płatności. O opóźnieniu dowiedziałam się z ich strony. Minus za to że nie powiadomili osobiście mnie o opóźnieniu. Dopiero jak sama napisałam do nich w tej sprawie odpisali że jest opóźnienie. Chciałabym zaznaczyć również że przed złożeniem zamówienia na stronie nie było tego komunikatu bo gdyby był to bym nie decydowała się na zakup. Pisałam w sprawie zwrotu pieniędzy ale zero odpowiedzi. Masakra
Paczka zamówiona 13.10. Odrazu zrealizowałem przelew. Zamówienie za ponad 500zł. Cały czas informacja na stronie, , Oczekuje na realizacje / opłacone". Kilkukrotnie próbowałem się skontaktować telefonicznie z pytaniem jak idzie realizacja mojego zamówienia lecz nikt nie odbiera telefonu. Stanowczo odradzam zamawiać z tej strony bo najprawdopodobniej zamówienia się nie otrzymuje. Zapewne kolejne próby dodzwonienia się się nie udadzą jak i wiadomosci mailowe. Zapewne sprawę będę musiał skierować do rzecznika praw konsumenta a dalej to czas pokaże.
Nie stety ta firma zasługuje na mniej niż jedną gwiazdkę. Zero kontaktu, zero informacji, zero zwrotu pieniędzy. Jeszcze nigdy się nie spotkałam z tak lekeważącą firmą. Czekam na zwrot pieniędzy po anulowaniu zamówienia - na zamówienie czekałam 2 tyg i oczywiście bez skutku. Teraz czekam na zwrot pieniędzy i nie wiem jak długo będzie to trwało. Mam nadzieję że zwrot będzie (jeżeli będzie) to z dobrymi odsetkami za zwłokę.
Masakra telefonu nikt nie odbiera zero informacji o zamówieniu brak słów będę składać pismo do praw konsumenckich bo tak nie może byc
Dotarło Pani zamówienie? Ja zamawiałam 15 września i wyświetla mi się komunikat przygotowanie w toku a następnie brak w zamówieniu. Kontakt ze sprzedawcą zerowy.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rekord na Wall Street. Odczyt PKB zaskoczył rynek
Amerykańskie indeksy giełdowe wzrosły we wtorek, a indeks S&P 500 zakończył dzień na historycznym szczycie. Do wzrostów przyczyniła się seria danych makroekonomicznych, w tym odczyt PKB, który
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
Santander Bank Polska przejdzie rebranding w II kwartale 2026 r.
Erste Bank Polska - tak od 22 stycznia będzie się nazywać Santander Bank Polska. Na ten dzień zostało zwołane walne zgromadzenie akcjonariuszy banku.
Na adres e-mail właściciela komentarza zostanie wysłany link, za pomocą którego będzie można usunąć swój komentarz.
Twoje pytanie lub komentarz
Regulamin serwisu Monitorfirm.pb.pl.
Link został wysłany na e-mail
Nie udało się wysłać wiadomości e-mail
Wiadomość e-mail z potwierdzeniem została wysłana na Twój adres e-mail. Sprawdź skrzynkę odbiorczą.