Zarząd firmy Dobre Wędliny KARINA STOLARSKA-GRABARCZYK - KARINA STOLARSKA-GRABARCZYK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-02-01
Działalność gospodarcza KARINA STOLARSKA-GRABARCZYK (CEIDG)
KARINA STOLARSKA-GRABARCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DOBRE WĘDLINY KARINA STOLARSKA-GRABARCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. ALEJA WOLNOŚCI 1265, PL-42-217, CZĘSTOCHOWA. Główny zakres działalności KARINA STOLARSKA-GRABARCZYK to Sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych. NIP DOBRE WĘDLINY KARINA STOLARSKA-GRABARCZYK: 5741427912. REGON DOBRE WĘDLINY KARINA STOLARSKA-GRABARCZYK: 36226954600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KARINA STOLARSKA-GRABARCZYK
Więcej informacji o DOBRE WĘDLINY KARINA STOLARSKA-GRABARCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.