Firma Dobre Media
Ocena | |||
Główna działalnośc | Wydawanie gazet |
Patenty | 2 aktywne patenty Więcej › |
Działalność PKD:
Firma DOBRE MEDIA została założona 2009-11-04 i obecnie mieści się przy UL. KSAWERÓW 3, PL-02-656, WARSZAWA. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje agenci i organizatorzy turystyki, agencje inkasa i biura kredytowe, agencje pracy tymczasowej, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, dzierżawa własności intelektualnej, organizacja targów, wystaw i kongresów, pozostała działalność profesjonalna, pozostała telekomunikacja, pozyskiwanie pracy i pracowników, przetwarzanie danych i hostingowe, specjalistyczne projektowanie, telekomunikacja bezprzewodowa, telekomunikacja przewodowa, udostępnianie pracowników, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z oprogramowaniem, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomaganie edukacji, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2022-07-20.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Dobre Media (REGON 14209408600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
eCiacho znika z rynku. Producent słodyczy wraca do dawnej marki
Nowy projekt Tomasza Zawadzkiego, twórcy marki Xawery Miodowy, nie przyniósł oczekiwanych rezultatów. Po kilku miesiącach obecności na rynku producent postanowił zakończyć działalność marki eCiacho i

Centrum e-Zdrowia znów z nowym dyrektorem
Nieco ponad rok Centrum e-Zdrowia kierowała Małgorzata Olszewska. Właśnie został powołany nowy dyrektor.

Budownictwo ledwo rośnie, inwestycje są coraz mniej betonowe
Sektor budowlany jest w dołku mimo ożywienia inwestycji w kraju. Para idzie bowiem coraz bardziej w maszyny i urządzenia niż w samo budowanie.