Zarząd firmy ,,DOBRA KRESKA EMILIA KRASZEWSKA - EMILIA KRASZEWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EMILIA KRASZEWSKA (CEIDG)
EMILIA KRASZEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ,,DOBRA KRESKA EMILIA KRASZEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-06-25 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. OSIEDLE LEŚNE 4A3, PL-66-470, KOSTRZYN NAD ODRĄ. Główny zakres działalności EMILIA KRASZEWSKA to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność w zakresie architektury i inne. NIP ,,DOBRA KRESKA EMILIA KRASZEWSKA: 5992890889. REGON ,,DOBRA KRESKA EMILIA KRASZEWSKA: 08035164500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EMILIA KRASZEWSKA
Więcej informacji o ,,DOBRA KRESKA EMILIA KRASZEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych