Zarząd firmy DO - MAR - ARTYKUŁY PRZEMYSŁOWE Paweł Biernat - PAWEŁ BIERNAT, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PAWEŁ BIERNAT (CEIDG)
PAWEŁ BIERNAT prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DO - MAR - ARTYKUŁY PRZEMYSŁOWE PAWEŁ BIERNAT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-09-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OSOWSKA 3, PL-46-024, ŁUBNIANY. Główny zakres działalności PAWEŁ BIERNAT to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet. NIP DO - MAR - ARTYKUŁY PRZEMYSŁOWE PAWEŁ BIERNAT: 7542428821. REGON DO - MAR - ARTYKUŁY PRZEMYSŁOWE PAWEŁ BIERNAT: 53221174200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PAWEŁ BIERNAT
Więcej informacji o DO - MAR - ARTYKUŁY PRZEMYSŁOWE PAWEŁ BIERNAT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w