Firma Do it! - SZKOLENIA JĘZYKOWE I BIURO TŁUMACZEŃ JOANNA MAJCHRZAK
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL20 1020 4900 0000 8502 3159 3466
|
Działalność PKD:
Firma DO IT! - SZKOLENIA JĘZYKOWE I BIURO TŁUMACZEŃ JOANNA MAJCHRZAK została założona 2011-02-01 i obecnie mieści się przy WOLNOŚCI 224, PL-57-100, STRZELIN. Główna działalność firmy to obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność związana z tłumaczeniami, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, nauka języków obcych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Do it! - SZKOLENIA JĘZYKOWE I BIURO TŁUMACZEŃ JOANNA MAJCHRZAK (REGON 02146132500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach