Zarząd firmy DO IT Paweł Lubowiecki - Paweł Lubowiecki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Paweł Lubowiecki (CEIDG)
Paweł Lubowiecki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DO IT PAWEŁ LUBOWIECKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-06-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NADRZECZNA 39, PL-43-109, TYCHY. Główny zakres działalności Paweł Lubowiecki to Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych (PKD główne: 62.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie programowania gier komputerowych, pozostała działalność w zakresie programowania, działalność w zakresie cyberbezpieczeństwa, pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane i inne. NIP DO IT PAWEŁ LUBOWIECKI: 6463021154. REGON DO IT PAWEŁ LUBOWIECKI: 54184955800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Paweł Lubowiecki
Więcej informacji o DO IT PAWEŁ LUBOWIECKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych