Zarząd firmy Dmytro Yeliseiev FinCap Consulting - Dmytro Yeliseiev, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Dmytro Yeliseiev (CEIDG)
Dmytro Yeliseiev prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DMYTRO YELISEIEV FINCAP CONSULTING, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2026-01-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEKSANDRA FREDRY 6G/95, PL-67-100, NOWA SÓL. Główny zakres działalności Dmytro Yeliseiev to Działalność związana z administracyjną obsługą biura, włączając działalność wspomagającą (PKD główne: 82.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP DMYTRO YELISEIEV FINCAP CONSULTING: 9252152323. REGON DMYTRO YELISEIEV FINCAP CONSULTING: 54351701000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Dmytro Yeliseiev
Więcej informacji o DMYTRO YELISEIEV FINCAP CONSULTING
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.