Firma Dmytro Lazarchuk
| Adres | UL. PIASTOWSKIE OS. 12071, PL-61-166, POZNAŃ | |
| Województwo | wielkopolskie | |
| Telefon |
|
|
| Strona internetowa | [email protected] |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami | ||
Działalność PKD:
Firma DMYTRO LAZARCHUK została założona 2023-08-19 i obecnie mieści się przy UL. PIASTOWSKIE OS. 12071, PL-61-166, POZNAŃ. Działalność firmy została zawieszona od 2024-09-30. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, produkcja lodów, wytwarzanie gotowych posiłków i dań, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Dmytro Lazarchuk (REGON 52618715500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
