Firma DKD Company Krzysztof Dylong
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL08 1240 5660 1978 0011 2100 2203
PL67 1240 5660 1111 0011 2100 2199
PL30 1240 5660 1111 0011 2100 2186
|
Działalność PKD:
Firma DKD COMPANY KRZYSZTOF DYLONG została założona 2020-05-18 i obecnie mieści się przy UL. SIENKIEWICZA 5626, PL-05-600, GRÓJEC. Główna działalność firmy to pośrednictwo w sprzedaży hurtowej. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych, sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie DKD Company Krzysztof Dylong (REGON 38608017800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.