Adres | UL. SPOKOJNA 1, PL-18-400, ŁOMŻA | |
Województwo | podlaskie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | czescimanitou.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet |
Działalność PKD:
Firma DK PARTS DANIEL KOMOROWSKI została założona 2021-04-07 i obecnie mieści się przy UL. SPOKOJNA 1, PL-18-400, ŁOMŻA. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, naprawa i konserwacja maszyn, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, pola kempingowe i namiotowe, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, usługi związane z oprogramowaniem, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie DK PARTS Daniel Komorowski (REGON 38859283000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio