Sprawozdania finansowe Divitia
Dane bilansowe DIVITIA
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 1 114 830,88 | 3 228 152,62 | 4 037 957,18 | 7 102 867,96 | 7 097 488,25 | 4 485 586,26 |
A. Aktywa trwałe | 829 291,60 | 1 915 052,14 | 3 501 022,86 | 1 659 146,83 | 2 261 582,20 | 2 746 072,00 |
B. Aktywa obrotowe | 285 539,28 | 1 313 100,48 | 536 934,32 | 5 443 721,13 | 4 835 906,05 | 1 739 514,26 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | - | - | - | - |
Pasywa razem | 1 114 830,88 | 3 228 152,62 | 4 037 957,18 | 7 102 867,96 | 7 097 488,25 | 4 485 586,26 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -2 477,85 | -489 741,16 | -1 170 821,43 | 211 604,77 | 2 673 631,42 | 2 718 440,22 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 1 117 308,73 | 3 717 893,78 | 5 208 778,61 | 6 891 263,19 | 4 423 856,83 | 1 767 146,04 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 1 108 679,45 | 3 671 180,76 | - | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 8 629,28 | 34 653,66 | - | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.