Zarząd firmy DIVISION KONRAD TOMASZEWSKI - KONRAD TOMASZEWSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-07-01
Działalność gospodarcza KONRAD TOMASZEWSKI (CEIDG)
KONRAD TOMASZEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DIVISION KONRAD TOMASZEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ARMII KRAJOWEJ 32, PL-59-900, ZGORZELEC. Główny zakres działalności KONRAD TOMASZEWSKI to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: zakładanie stolarki budowlanej, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych i inne. NIP DIVISION KONRAD TOMASZEWSKI: 6151001420. REGON DIVISION KONRAD TOMASZEWSKI: 23001857100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KONRAD TOMASZEWSKI
Więcej informacji o DIVISION KONRAD TOMASZEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.