| Adres | UL. BRĄZOWA 79-3, PL-70-781, SZCZECIN | |
| Województwo | zachodniopomorskie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | divetech.ulcraft.com |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL54 1240 3813 1111 0010 7073 5050
PL82 1050 1559 1000 0090 8083 4584 |
Działalność PKD:
Firma DIVETECH została założona 2016-05-23 i obecnie mieści się przy UL. BRĄZOWA 79-3, PL-70-781, SZCZECIN. Główna działalność firmy to zagospodarowanie terenów zieleni. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-03-19.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Divetech (REGON 36451653000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

