Firma Direct Sun Power
| Adres | UL. MROZOWA 15-D5, PL-31-752, KRAKÓW | |
| Województwo | małopolskie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | directsunpower.pl | |
| Strona internetowa | wywoz24.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność związana z rekultywacją i pozostała działalność usługowa związana z gospodarką odpadami | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL65 1140 2004 0000 3102 7747 7247
|
Działalność PKD:
Firma DIRECT SUN POWER została założona 2013-01-22 i obecnie mieści się przy UL. MROZOWA 15-D5, PL-31-752, KRAKÓW. Główna działalność firmy to rekultywacja i usługi związane z odpadami. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność związana z rekultywacją i pozostała działalność usługowa związana z gospodarką odpadami, wytwarzanie energii elektrycznej ze źródeł nieodnawialnych, dystrybucja energii elektrycznej, zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne, odzysk surowców i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-02.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Direct Sun Power (REGON 10154160500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
