Sprawozdania finansowe Direct Promo
Dane bilansowe DIRECT PROMO
|
ROK
|
||||
|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 1 019 029,17 | 3 140 963,91 | 5 586 089,11 | 6 098 424,09 |
| A. Aktywa trwałe | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| B. Aktywa obrotowe | 1 019 029,17 | 3 095 963,91 | 5 541 089,11 | 6 053 424,09 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | 45 000,00 | 45 000,00 | 45 000,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 1 019 029,17 | 3 140 963,91 | 5 586 089,11 | 6 098 424,09 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 1 007 292,83 | 1 272 066,49 | 1 600 188,21 | 1 755 348,52 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 11 736,34 | 1 868 897,42 | 3 985 900,90 | 4 343 075,57 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 11 736,34 | 1 868 897,42 | 3 985 900,90 | 4 343 075,57 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rekord na Wall Street. Odczyt PKB zaskoczył rynek
Amerykańskie indeksy giełdowe wzrosły we wtorek, a indeks S&P 500 zakończył dzień na historycznym szczycie. Do wzrostów przyczyniła się seria danych makroekonomicznych, w tym odczyt PKB, który
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
Santander Bank Polska przejdzie rebranding w II kwartale 2026 r.
Erste Bank Polska - tak od 22 stycznia będzie się nazywać Santander Bank Polska. Na ten dzień zostało zwołane walne zgromadzenie akcjonariuszy banku.