Firma DIPOL GRAŻYNA ROSIAK-SURDYKOWSKA
Adres | UL. ŁOWIECKA 5-7, PL-50-220, WROCŁAW | |
Województwo | dolnośląskie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | dipolwroclaw.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego |
Numery rachunków bankowych |
PL20 1090 2402 0000 0001 0145 4184
|
Działalność PKD:
Firma DIPOL GRAŻYNA ROSIAK-SURDYKOWSKA została założona 1991-02-05 i obecnie mieści się przy UL. ŁOWIECKA 5-7, PL-50-220, WROCŁAW. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, magazynowanie paliw gazowych, naprawa artykułów użytkowych, naprawa komputerów i urządzeń, obróbka metali i powłok, pozostała działalność profesjonalna, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż komputerów i oprogramowania, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie DIPOL GRAŻYNA ROSIAK-SURDYKOWSKA (REGON 00632816700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.