Zarząd firmy Dinan Joanna Piórkowska-Chesnais - Joanna Piórkowska-Chesnais, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Joanna Piórkowska-Chesnais (CEIDG)
Joanna Piórkowska-Chesnais prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DINAN JOANNA PIÓRKOWSKA-CHESNAIS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SPICHRZOWA 241, PL-80-750, GDAŃSK. Główny zakres działalności Joanna Piórkowska-Chesnais to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, ruchome placówki gastronomiczne i inne. NIP DINAN JOANNA PIÓRKOWSKA-CHESNAIS: 7422028912. REGON DINAN JOANNA PIÓRKOWSKA-CHESNAIS: 22185081300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Joanna Piórkowska-Chesnais
Więcej informacji o DINAN JOANNA PIÓRKOWSKA-CHESNAIS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.