Zarząd firmy Digital Empowerment Institute - Śledziewska Katarzyna Jadwiga, prezes fundacji
Śledziewska Katarzyna Jadwiga jest w zarządzie KRS DIGITAL EMPOWERMENT INSTITUTE
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Śledziewska Katarzyna Jadwiga jest również w zarządzie DIGITAL EMPOWERMENT INSTITUTE, która została założona 2008-05-14 i ma siedzibę przy JAWORZYŃSKA 3-18, PL-00-634, WARSZAWA. KRS DIGITAL EMPOWERMENT INSTITUTE zajmuje się pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: drukowanie i działalność usługowa związana z poligrafią, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, wydawanie książek, gazet i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych, działalność agencji pracy tymczasowej i pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników i inne. NIP DIGITAL EMPOWERMENT INSTITUTE: 9512255469. REGON DIGITAL EMPOWERMENT INSTITUTE: 14143185400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Śledziewska Katarzyna Jadwiga
Pozostali członkowie zarządu
Agnieszka Pugacewicz | wiceprezes | |
Dominik Adam Jankowski | członek zarządu |
Więcej informacji o DIGITAL EMPOWERMENT INSTITUTE
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.