Firma Digital Empowerment Institute
Adres | JAWORZYŃSKA 3-18, PL-00-634, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Strona internetowa | rozwiazacautyzm.pl | |
Strona internetowa | rozwiazacautyzm.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania |
Numery rachunków bankowych |
PL50 1600 1462 1748 3370 6000 0001
|
Działalność PKD:
Firma DIGITAL EMPOWERMENT INSTITUTE została założona 2008-05-14 i obecnie mieści się przy JAWORZYŃSKA 3-18, PL-00-634, WARSZAWA. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje pracy tymczasowej, badania naukowe w naukach społecznych, fizjoterapia, poligrafia i drukarstwo, pozaszkolne formy edukacji, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, wspomaganie edukacji, wydawanie książek i periodyków. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-30.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Digital Empowerment Institute (REGON 14143185400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.