Zarząd firmy Digital Commerce - Magdalena Wodzyńska - Magdalena Wodzyńska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Magdalena Wodzyńska (CEIDG)
Magdalena Wodzyńska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DIGITAL COMMERCE - MAGDALENA WODZYŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-03-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NADWIŚLAŃSKA 442, PL-03-349, WARSZAWA. Główny zakres działalności Magdalena Wodzyńska to Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki (PKD główne: 62.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja gotowych wyrobów tekstylnych, produkcja pozostałej odzieży wierzchniej, produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP DIGITAL COMMERCE - MAGDALENA WODZYŃSKA: 5361682354. REGON DIGITAL COMMERCE - MAGDALENA WODZYŃSKA: 36973835200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Magdalena Wodzyńska
Więcej informacji o DIGITAL COMMERCE - MAGDALENA WODZYŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.