Adres | WACŁAWA GĄSIOROWSKIEGO 30, PL-05-520, KONSTANCIN-JEZIORNA | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Numery rachunków bankowych |
PL81 1140 2004 0000 3702 7768 5215
|
Działalność PKD:
Firma DIGI M KAMIL OSIECKI została założona 2018-06-02 i obecnie mieści się przy WACŁAWA GĄSIOROWSKIEGO 30, PL-05-520, KONSTANCIN-JEZIORNA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, badania i analizy techniczne, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, kupno i sprzedaż nieruchomości, pozostała działalność profesjonalna, przetwarzanie danych i hostingowe, usługi związane z oprogramowaniem. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie DIGI M KAMIL OSIECKI (REGON 38034530000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Chiny nie chcą już być tanie. Kampania cięcia mocy nabiera tempa
Unia Europejska wprowadza cła, by bronić się przed tanim importem. Na szczęście Chiny nie chcą też już tanio eksportować. Importerzy muszą uważać.

Polska połączy się rurociągiem paliwowym z NATO
Umowa między PERN a Zakładem Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego to wstęp do budowy w naszym kraju m.in. 300 km rurociągu do przesyłu paliw. Przedsięwzięcie, warte 20 mld zł,

Biznes: likwidacja umów cywilnych zdewastuje rynek pracy
Dewastacja rynku pracy i windowanie kosztów przedsiębiorców — to zarzuty organizacji biznesowych o projekcie rewolucyjnych uprawnień dla inspekcji pracy.