Zarząd firmy DIET CORNER INGA WALCZAK-JANUSZEWSKA - INGA WALCZAK-JANUSZEWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza INGA WALCZAK-JANUSZEWSKA (CEIDG)
INGA WALCZAK-JANUSZEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DIET CORNER INGA WALCZAK-JANUSZEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-03-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JESIENNA 19A, PL-72-003, WOŁCZKOWO. Główny zakres działalności INGA WALCZAK-JANUSZEWSKA to Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 86.90.E). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych, działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP DIET CORNER INGA WALCZAK-JANUSZEWSKA: 9551009757. REGON DIET CORNER INGA WALCZAK-JANUSZEWSKA: 812394690.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się INGA WALCZAK-JANUSZEWSKA
Więcej informacji o DIET CORNER INGA WALCZAK-JANUSZEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby