Firma Diesel-Trans
| Adres | OLSZEWSKIEGO 8, PL-59-900, ZGORZELEC | |
| Województwo | dolnośląskie | |
| Strona internetowa | [email protected] | |
| Strona internetowa | dieseltrans.pl | 
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli | ||
Działalność PKD:
Firma DIESEL-TRANS została założona 2012-05-11 i obecnie mieści się przy OLSZEWSKIEGO 8, PL-59-900, ZGORZELEC. Główna działalność firmy to pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują magazynowanie paliw gazowych, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, przetwarzanie danych i hostingowe, roboty budowlane dróg i autostrad, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, transport kolejowy pasażerski, twórczość, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-08-07.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Diesel-Trans (REGON 02187895300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości 
                    Spór o rozwój i pierwszy rachunek za demografię
Czy politycy rządu i opozycji różnią się w swoich wizjach rozwoju kraju, jak długo utrzyma się handlowy pokój między USA, a Chinami, co zrobi Rada Polityki Pieniężnej po zaskakującym spadku inflacji
 
                    Polski start-up Oxla przejęty przez Amerykanów
W ubiegłym roku start-up Oxla ogłosił zebranie od inwestorów finansowych 41,7 mln zł. Teraz udziały zostały sprzedane inwestorowi branżowemu, amerykańskiemu jednorożcowi Redpanda wycenianemu na 1 mld
 
                    Niemoc reformatorska Europy. Plan Draghiego utknął w martwym punkcie
Nieco ponad rok temu Mario Draghi w głośnym raporcie o konkurencyjności Europy przedstawił plan reform, który miał wyprowadzić UE ze stagnacji produktywności, innowacji i idei. Ale jak na razie tempo

