Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność związana z tłumaczeniami |
Działalność PKD:
Firma DICTUS JUSTYNA KLIMCZAK została założona 2006-05-18 i obecnie mieści się przy UL. LIWIECKA 780, PL-04-284, WARSZAWA. Główna działalność firmy to tłumaczenia. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agenci i organizatorzy turystyki, agencje inkasa i biura kredytowe, doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, organizacja targów, wystaw i kongresów, piloci i przewodnicy turystyczni, poligrafia i drukarstwo, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, produkcja gier i zabawek, różny usługi indywidualne, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, udostępnianie pracowników, usługi reklamowe, wykończanie wyrobów włókienniczych, wyroby gdzie indziej niesklasyfikowane, wyroby z papieru i tektury. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie DICTUS Justyna Klimczak (REGON 10018938800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.