Zarząd firmy DianStudio Danuta Morgała - Danuta Morgała, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-04-30
Działalność gospodarcza Danuta Morgała (CEIDG)
Danuta Morgała prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą DIANSTUDIO DANUTA MORGAŁA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-10-04 i ma swoją siedzibę pod adresem JANA KILIŃSKIEGO 37A, PL-44-200, RYBNIK. Główny zakres działalności Danuta Morgała to Działalność w zakresie pielęgnacji urody i pozostała działalność kosmetyczna (PKD główne: 96.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej i inne. NIP DIANSTUDIO DANUTA MORGAŁA: 6423232577. REGON DIANSTUDIO DANUTA MORGAŁA: 52009420500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Danuta Morgała
Więcej informacji o DIANSTUDIO DANUTA MORGAŁA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.