Zarząd firmy Diamond Carpets Poland - Rulewicz Jolanta Stanisława, prezes zarządu
Rulewicz Jolanta Stanisława, prezes zarządu
Wiek firmy:
Wiek:
21 l. 11 mies. 8 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
100 000 zł
Działalność firmy została zawieszona od 2025-08-20
Rulewicz Jolanta Stanisława jest w zarządzie KRS DIAMOND CARPETS POLAND
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Rulewicz Jolanta Stanisława jest również w zarządzie DIAMOND CARPETS POLAND, która została założona 2004-01-14 i ma siedzibę przy UL. SIELECKA 22-27/28, PL-00-738, WARSZAWA. KRS DIAMOND CARPETS POLAND zajmuje się kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa mebli do użytku domowego, biurowego i sklepowego, dywanów i sprzętu oświetleniowego, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego i inne. NIP DIAMOND CARPETS POLAND: 1130090597. REGON DIAMOND CARPETS POLAND: 01072813600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Rulewicz Jolanta Stanisława
Więcej informacji o DIAMOND CARPETS POLAND
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.